SITI NUR SARAH BINTI MOHD ZAHRIM , 14 , KLUANG, JOHOR

Friday 13 April 2012

Bawa motor , huru hara jadinye :D

Haa , tahu ni motor siape yang punya ? Hahah , ini ahmad albab ynag punya :D Heeee , taklah , ni motor bapak aku pakai sekarang , kalau aku nak bawak , mesti aku takot nak mintak kunci dekat bapak , taktau kenape , ade lah kisah ni , pada 13\4\2012 , pukul 9.20 , aku bawak pegi jalan bawah , tibe tibe ade geng motor ni kejar dengan aku , aku pon berhebti lah kejap dengan  kawan aku , ingat kan nak bagi diaorang lalu lah , tapiii , ape yang jadi ? Budak motor tuhh pon berhenti jugakk . then , mintak no aku , cakap nak couple lah ape lah . Pastu aku pon gerak lah dengan kawan aku , diaorang follow lagi . sampai dekat rumah bapak aku , diaorang singgah minum . Perrhhhhh ! mase tuhh aku rase bengang nak tengok muke muke diaorang ;D

No comments:

Post a Comment